SON DAKİKA

Banu Avar: Rudaw TürkSat üzerinden yayın yapıyor

Bu haber 06 Temmuz 2017 - 21:42 'de eklendi ve 3.280 kez görüntülendi.

Gazeteci Banu Avar, sosyal medya hesabından Rudaw TV’nin TürkSat üzerinden yayın yaptığını ifade eden bir paylaşımda bulundu.Rudaw TV, hava durumu programlarında defalarca Türkiye haritasını bölerek, Güneydoğu Anadolu’da yer alan Türk illerini Kürtçe olarak değiştirmiş ve sözde ‘Kürdistan’ haritası içerisinde göstermişti.

VAN’DA KÜLTÜR PROGRAMI

Rudaw TV, hava durumunda Türk illerini sözde ‘Kürdistan’da göstermesinin ardından yeni bir skandala imza atarak Van’da kültür programı çekmişti. Sözde “Kürdistan’ın” bir ili olarak tanıtıldığı Van’da, Keledoş yemeğinin nasıl yapıldığı anlatıldı.

KARAYILAN’DAN DESTEK İSTEDİ

Öte yandan Peşmergebaşı Barzani, Rudaw TV üzerinden terör örgütü PKK’nın yöneticilerinden Murat Karayılan’a selam göndererek destek istemişti

 

 

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT

Yorum Yok
YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.